Subject: LC0846 Trulli kinnistu elektriliitumine. Lalli küla, Kambja vald, Tartu maakond.
From: "Rebane, Raido" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 6 Feb 2024 14:12:31 +0200

Lp Transpordiameti esindaja

Leonhard Weiss OÜ projekteerib Elektrilevi OÜ tellimusel Trulli kinnistu
elektriliitumise projekti Lalli külas, Kambja vallas, Tartu maakonnas.

Selle raames paigaldatakse uus jaotuskilp Põllu kinnistule ning uus
maakaabel alates uuest jaotuskilbist kuni uue liitumiskilbini Trulli
kinnistul.

Saadan Teile kooskõlastamiseks asendiplaani. Kilbid ei ole kõrgemad kui
0,9 m.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste division

Raido Rebane

Lõuna piirkond

Projekteerija

+ 372  5699 8445

 <javascript:void(0);> [email-masked]

 <http://www.leonhard-weiss.ee/> www.leonhard-weiss.ee/

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<http://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.